lördag 11 maj 2019

Pågående läsning # 160 plus vad jag sett och hört på under veckan

Läsningen flyter på i denna vecka har jag hunnit avsluta både Staden av Camilla Sten och Broder Jakob av Emelie Schepp och börjat på Låt mig vara av Clare Macintosh som alla tre var böcker med kort lån, 14 dagar, från biblioteket som jag råkade få samtidigt. Så därför har de böcker jag håller på med som jag själv äger tagit lite skada och jag inte har läst i dem denna vecka. The Darkets Minds läser jag tillsammans med Evelina, så det går långsamt men framåt i den då vi läser ca 50-60 sidor per dag.

Denna vecka fick jag ett ryck och såg klart säsong 2 ( 2 avsnitt) och sen hela säsong 3 (7 avsnitt ) av A Series of Unfortunate Events, har även sett ett avsnitt var av The Chilling Adventures of Sabrina och Riverdale. Men såg även Mordet på Orientexpressen som jag har tänkt se jättelänge.
Sen har jag sett en hel del booktube.

Lyssnat på lite poddar har jag gjort under denna vecka såsom Unspoiled! Harry Potter, The Once Upon A Time podcast, The Storybrooke Herald - A Once Upon A Time podcast, Sabrina the teenage watch, The Chilling Podcast of Sabrina, The Binging of Sabrina, Riverdale after Dark, XOXO Riverdale och Riverdale recap/rewind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar