lördag 25 maj 2019

Pågående läsning #162 puls vad jag sett och hört på

Norden under andra världskriget och boken om Madeleine blir ju aldrig lästa ur, har andra intressantare böcker att läsa eller så är det bibilioteksböcker som snart ska lämnas åter till biblioteket som går före.

I veckan har jag även sett på lite TV-serier förutom sett på booktube. Har sett på de två sista avsnitten av The Chilling Adventures of Sabrina, 4 avsnitt av Ounce Upon A Time och ett avsnitt av Star Trek the original series samtidigt som jag lyssnade på en podd som talde om avsnittet.

Podden jag lyssnade på samtidigt som jag såg på Star Trek var The Tricoder Transmissions. Förutom den podden har jag lyssnat på The chilling podcast of Sabrina, The binging  Adventurse of Sabrina, The OUNCE podcast, The Storybrooke Herald- A Ounce upon a time podcast, Mordpodden, sen har jag lyssnat på flera poddar om Harry Potter and the Order of Phoneix som jag läser just nu: Potterles, Unspoiled! Harry Potter och Harry Potter and the sacred text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar