måndag 21 augusti 2023

The Troop av Nick Cutter

 

He felt something touch his hand. Which is when he looked down.For the scouts of Troop 52, three days of camping, hiking and survival lessons on Falstaff Island is as close as they'll get to a proper holiday.Which was when he saw it.But when an emaciated figure stumbles into their camp asking for food, the trip takes a horrifying turn. The man is not just hungry, he's sick. Sick in a way they have never seen before.Which was when he screamed.Cut off from the mainland, the troop face a terror far worse than anything they could have made up around a campfire. To survive they will have to fight their fears, the elements...and eventually each other

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Bokus.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om denna bok, jag hade hört talas om den innan och så skulle jag ha en bok som jag skulle läsa för redathonen summerween, sen tänkte jag även att se om jag kunde få den att passa in på någon titel mot Kaosutmaningen, och jag har valt den för att den har något himelskt på omslaget som #23.

Jag vet inte men jag hade extemt svårt att hålla koncentration på ljudboken och jag minns inte mycket om vad som hände, men ska säga att det jag minns kan jag i alla fall säga var skrämmande så den här bokens genre var i all fall vad jag ville ha.

Ev kan jag tänka mig att läsa den nu när jag vet vad det är för en bok och vill läsa den sort av skräck och då kanske få en bätte läsupplevelse av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar