måndag 21 augusti 2023

Vad jag läste, såg och hörde på udner vecka 33 / 2023 (plus från a till o)

Jag har kommit in i att i alla fall läsa i ett antal timmar per dag, mycket mera än jag har gjort på länge men sen tyvärr är vissa böcker lite tröglästa och tjocka och tar tid men jag taar mig tid med att läsa dem.
Jag ser mest på booktube-video-klipp men lite TV-serier blir det och denna vecka har jag sett på The Night Agent (2 avsnitt) och Nightflyers (2 avsnitt).

Om jag tar mig tid att lyssna på något annat än ljudböcker så är det Spotify jag lyssnar på.
Under denna vecka som  har gått har jag startat att skriva ner en scince fiction berättelse som har funnits i min fantasi ett tag nu, om ni vill läsa början av det kan ni göra det i  förra veckans helgfråga.
Detta har jag läst dag för dag,
14/8
6o sidor ur Ett förlovat land av Barack Obama
46 sidor ur Babel av R F Kuang
122 sidor ur What moves the dead av T Kingfisher (ljudbok, utläst)

15/8
46 sidor ur Ett förlovat land
44 sidor ur Babel
64 sidor ur The fall of the House of Usher av Edgar Allan Poe (ljudbok,utläst)

16/8
39 sidor ur Ett förlovat land
62 sidor ur Babel
18 sidor ur Iron widow av Xiran Jay Zhao
72 sidor ur The Vampyre av John Polidori (ljudbok, utläst)

17/8
39 sidor ur Iron widow
46 sidor ur Babel
34 sidor ur Vagabonds av Hao Jing Fang (ljudbok)

18/8
36 sidor ur Ett förlovat land
53 sidor ur Iron widow
66 sidor ur Vagabonds

19/8
27 sidor ur Ett förlovat land
59 sidor ur Our wives under the sea av Julia Armfield (ljudbok)

20/8
24 sidor ur Ett förlovat land
141 sidor ur Iron widow (utläst)
90 sidor ur Our wives under the sea

  Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1188

tid lyssnat på ljudbok ca 8 timmar
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Augusti månad
antal sidor 3560
tid lyssnat på ljudbok 26 timmar
antal utlästa böcker 13

Sammanlagt läst under Juli månad
antal sidor 5343
tid lyssnat på ljubok ca 35 timmar  
antal utlästa böcker 14
 
Sammanlagt läst under Juni månad
antal sidor 5220
tid lyssnat på ljudbok ca 43½ timmar  
antal utlästa böcker 17

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 3593
tid lyssnat på ljudbok ca 37 timmar
antal utlästa böcker 10

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 36501
tid lyssnat på ljudbok ca 319½ timmar 
antal utlästa böcker 103

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar