tisdag 29 augusti 2023

Tisdagstrion- Liv eller död i boktiteln

Då var det väl dags att skriva en tisdagstrio, denna gång är det tips på böcker med titlar med död och liv i som gäller, jag hittade visst bara död i mina titlar, så jag lägger till en bok som jag räknar med att läsa i september för att balansera upp det lite: Liv efter liv av Kate Atkinson.

Annars som vanligt om man är intresserad av vad böckerna handlar om och/eller vad jag tyckte om dem kolla in mina recensioner.

  1. Dead silence av S A Barnes

  2. Konsekvenser av att dö av Rose marie Bouw

8 kommentarer:

  1. Ett hjärtslag från döden har jag funderat på att läsa. Men jag vet inte om jag klarar av temat.

    SvaraRadera
  2. Tre böcker som jag inte kände till. Har läst en annan bok av O’Farrell.

    SvaraRadera
  3. Maggie O´Farrells bok blir jag nyfiken på! /Bokologen

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen de två sista böckerna.

    SvaraRadera
  5. Maggie O´Farrell har jag läst, men de båda andra känner jag inte igen

    SvaraRadera
  6. Konsekvenser av att dö låter verkligen intressant.

    SvaraRadera
  7. Tre böcker som jag inte har läst, men jag har i alla fall läst en annan av Maggie O'Farrell så henne känner jag till 🙂

    SvaraRadera