tisdag 15 augusti 2023

Tisdagstrion- Sommarens bästa

 Lätt ämne för första Tisdagstrion ern/sommaruppehållet, sommarens bästa (hittills), och här kommer min trio. Som vanligt om ni är intresserade av vad böckerna handlar om och/eller vad jag tyckte om dem kolla in mina recensioner.

  1. Roskoden av Kate Quinn

  2. Foundryside av Robert Jackson Bennett

  3. Det slutna sällskapet av Elizabeth Klehfoth, har jag ännu inte skrivit en recension på för jag läste ut den i lördags. Jag har skrivit lite om den på Goodreads så jag länkar dit.

7 kommentarer:

  1. idel okända titlar. Det sutna sällskapet blir jag nyfiken på. dark academia, jag tackar jag!

    SvaraRadera
  2. Slutna sällskap blir jag alltid nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Tre för mig okända böcker.

    SvaraRadera
  4. Roskoden vill jag läsa! / Bokologen

    SvaraRadera
  5. De här hade jag inte ens hört talas om :-) Alltid kul med nya tips!

    SvaraRadera
  6. Okända böcker för mig. Det slutna sällskapet blir jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera