torsdag 18 januari 2024

Hett i hyllan vecka 3 / 2024

Så här skriver Monika om Hett i hyllan:
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Den här köpte jag 2022, och är tänkt att läsas tilllsammans (en buddyread) med Evelina, så den kommer att bli läst, snart hoppas jag 

In the fifth installment in New York Times bestselling author Seanan McGuire's award-winning Wayward Children series, Come Tumbling Down picks up the threads left dangling by Every Heart a Doorway and Down Among the Sticks and Bones When Jack left Eleanor West's School for Wayward Children she was carrying the body of her deliciously deranged sister--whom she had recently murdered in a fit of righteous justice--back to their home on the Moors. But death in their adopted world isn't always as permanent as it is here, and when Jack is herself carried back into the school, it becomes clear that something has happened to her. Something terrible. Something of which only the maddest of scientists could conceive. Something only her friends are equipped to help her overcome. Eleanor West's "No Quests" rule is about to be broken. Again. 

2 kommentarer: