måndag 15 januari 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 2 / 2024

 

Läsningen har flytit på rätt bra denna vecka, kanske för att jag har läst några manga som jag behöver lämna tillbaka till bokbussen på torsdag. Och jag är glad att jag har läst som jag gjort fast jag håller på att redigera mitt manus. Här går det att läsa om mitt skrivprojekt.
Jag har sett på lite booktube under veckan men mest på dessa TV-serier Holy family (3 avsnitt) och Happy Valley (2 avsnitt och därmed avslutat säsong 3 och hela serien).

Jag har förutom ljudböcker lyssnat på musik,

Detta har jag läst dag för dag

8/1

65 sidor ur Silvergryningen av Anna Jakobsson Lund (utläst)

49 sidor ur Written in the stars av Alexandria Bellefleur (ljudbok, utläst)

22 sidor ur Cleopatra and Frankenstein av Coco Mellors (ljudbok, utläst)


9/1

54 sidor ur The Atlas six av Olivie Blake

65 sidor ur Earthlings av Sayaka Murata (ljudbok)

197 sidor ur Confluence. Death note vol 2 av Tsugummi  Uhba (utläst)


10/1

47 sidor ur The Atlas six

64 sidor ur Earthlings


11/1

45 sidor ur The Atlas six

48 sidor ur Earthlings

193 sidor ur Hard run. Death note vol 2 av Tsugummi Uhba (utläst)

56 sidor ur Real men howl av Celia Kyle & Marina Maddox (ljudbok)


12/1

49 sidor ur The Atlas six

67 sidor ur Earthlings (utläst)


13/1

47 sidor ur The Atlas six

147 sidor ur The ancient magu´s bride vol 2 av Kore Yamazchi (utläst)

40 sidor ur Before the coffe gets cold av Toshikazu Kawaguchi (ljudbok)


14/1

52 sidor ur The Atlas six

192 sidor ur Yona of the dawn vol 2 av Mizuho Kusanagi (utläst)

66 sidor ur Before the coffe gets cold


Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 1565
antal lyssnade timmar 10
antal böcker 8

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 2582
antal lyssnade timmar 22
antal böcker 8

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 2582
antal lyssnade timmar 22
antal böcker 8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar