söndag 14 januari 2024

Bäst och sämst under 2023

 

Det har gått lite trögt med att sammanställa förra årets statistik och få skrivit inläggen här. Jag har varit lite upptagen med mitt skrivprojekt. Det har riktigt gripit tag i mig så jag kan knappt tänka på något annat och kan bara hålla på med att skriva mer och mer.

Men nu har jag då kommit till det där inlägget om vilka böcker som var bäst och sämst under 2023 av de böcker jag läste. Som vanligt har jag svårt att rangordna dem, alla de där böckerna som fick 5 av 5 möjliga stjärnor av mig i betyg. Men den som är på bild här bredvid stog ut, och har nu blivit en av mina favoritböcker tror jag.

I listan nedanför har jag försökt skriva dem som jag tyckte bäst om överst (de 7 första, men det var svårt, jag har gillat alla).


Och sen finns det en drös böcker som fått 2 stjärnor av mig, men jag känner inte för att skriva upp dem här. Här är endast den bok som gjort mig mest besviken i år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar