måndag 8 januari 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 1 / 2024

Då var det dags för det här årets första sammanställning. Jag håller på med samma böcker som jag läte första veckan, för läsningen går framåt men lite trögt. Att läsningen går trögt är att jag håller på med en stor omredigering av mitt bokmanus. Den går att läsa i detta blogginlägg, där kan ni se hur texten blir efter omredigering efter hand.
Jag har sett på de TV-serier som jag hade planerat Holy family (3 avsnitt) och Happy Valley (2 avsnitt) Har även hunnit med att se lite på booktube.
Annars har jag kopplat av med att antingen lyssna på musik eller läst i ljuböckerna jag läser.

Detta läste jag dag för dag
1/1
68 sidor ur Silvergryningen av Anna Jakobsson Lund 
103 sidor ur Written in the stars av Alexandra Bellefleur (ljudbok)
21 sidor ur Cleopatra and Frankenstein av Coco Mellors (ljudbok)

2/1
67 sidor ur Silvergryningen
29 sidor ur Written in the stars
66 sidor ur Cleopatra and Frankenstein

3/1
51 sidor ur Silvergryningen
37 sidor ur Writen in the stars

4/1
62 sidor ur Silvergryningen
48 sidor ur Written in the stars
57 sidor ur Cleopatra and Frankenstein

5/1
65 sidor ur Silvergryningen
26 sidor ur Written in the stars

6/1
58 sidor ur Silvergryningen
50 sidor ur Written in the stars

7/1
55 sidor ur Silvergryningen
31 sidor ur Written in the stars
32 sidor ur Cleopatra and Frankenstein

Sammanlagt läst denna vecka
antal sidor 926
antal lyssnade timmar 12
antal böcker 0

Sammanlagt läst i Januari
antal sidor 926
antal lyssnade timmar 12
antal böcker 0

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 926
antal lyssnade timmar 12
antal böcker 0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar