fredag 9 juni 2017

Helgfrågan v 23

Mias bokhörna funderar i veckans helgfråga om:

Vad tycker du om överraskningsexemplar?
Bonusfråga: Vilken är din bästa sommarlåt?

Det är alltid kul att få böcker, så det är kul att det dyker upp sådana i brevlådan då och då. Och jag försöker läsa dem också, fast de kommer på tredje plats efter de recensionsexemplar jag har bett om och biblioteksböcker. 

Sommarlåt, min ungdom bestod av Sommartider av Gyllene tider, så det är nog den som symboliserar sommar för mig mest, sen finns det ju fler sommarlåtar jag gillar att lyssna på.


6 kommentarer:

  1. Så resonerar jag med, blir glad över överraskningsexemplar men läser i mån av tid och ork.

    SvaraRadera
  2. Det stod mellan Sommartider och den jag valde, ganska jämnt där. Jag älskar ju Gyllene Tider :)

    SvaraRadera
  3. Överraskningar kan ju vara roligt, om de passar ens smak. ;)

    SvaraRadera
  4. Sommartider har en speciell plats hos mig också :-)

    SvaraRadera