måndag 26 juni 2017

Hur gick det i midsommarutmaningen? + #ReadingDouble


Under midsommarhelgen höll Mias bokhörna i en läsutmaning, där vi skulle läsa så många sidor vi hann med under fyra dagar. Här är min läsa hög och inlägg om detta plus om #ReadingDouble utmaningen som var under lördagen och söndagen. Och jag lyckades väl med dessa utmaningar och känner mig nöjd med läsningen.
Fick läst tre av de böcker som jag planerade plus påbörja den fjärde. Sen fick jag läst ut en bok som jag hade läst halva boken av plus läste en hel till bok som jag inte hade planerat från början, så här är min siffror

Dag 1 läst 238 sidor
Dag 2 läst 233 sidor
Dag 3 läst 280 sidor
Dag 4 läst 597 sidor

sammanlagt blev det 1248 sidor lästa.

Detta medförde även att jag klarade av att läsa två böcker av samma författare under #ReadingDouble readathon under lördag och söndag.

5 kommentarer: