måndag 18 maj 2020

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 20 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter, #6)The Stranger on the Bridge: My Journey …Red Sister (Book of the Ancestor, #1)
Jag läser och får både avslutat böcker och även påbörjat nya, men sen finns det ett par böcker som det tar tid att läsa, jag läser inte ur dem på flera dagar och ibland till och med veckor.
Hoppas få till att avsluta några sådana böcker nu i slutet av månaden.

När jag inte läser har jag sett på filmen Heathers, och avsnitt ur TV-serierna Once upon a time in Wonderland, The Blacklist, Games of thrones, Greys anatomy och The Shannara chronicle förutom att se på booktube-klipp och på SVT pressträffar om Corona och situationen vi är i just nu.

Jag har även lyssnat på poddar som USA-podden, Nordengren & Epstein i P1, Onceable, Once upon a time podcast, The Blacklist podcast, Blacklist Exposed, Riverdale after dark, Riverdale register, Riverdale recap//rewind och The Shannara Chronicle after buzz.

11/5
75 sidor ur Som stjärnor i natten av Jennifer Niven
32 sidor ur The odd women av George Gissing
22 sidor ur The Million pieces of Neena Gill av Emma Smith-Barton

12/5
63 sidor ur Som stjärnor  i natten
18 sidor ur The odd women
21 sidor ur Indonesien berättar: Tusen gevärskulor, tusen fjärilar
16 sidor ur The million pieces of Neena Gill

13/5 
70 sidor ur Som stjärnor i natten
33 sidor ur The odd women
50 sidor ur The million pieces of Neena Gill

14/5
72 sidor ur Som stjärnor i natten
31 sidor ur The odd women
74 sidor ur The million pieces of Neena Gill

15/5
100 sidor ur Som stjärnor i natten (utläst)
48 sidor ur The odd women (utläst)
13 sidor ur Indonesien berättar

16/5 
12 sidor ur Indonesien berättar
10 sidor ur Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman
159 sidor ur The million pieces of Neena Gill (utläst)

17/5 
61 sidor ur Red sister av Mark Lawrence
11 sidor ur Indonesien berättar
42 sidor ur Min mormor hälsar och säger förlåt

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 2320
utlästa böcker 3

Sammanlagt i maj
lästa sidor 4882
utlästa böcker 8

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 28397
utlästa böcker 74

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar