måndag 4 maj 2020

Vad jag läst, sett och hört vecka 18 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter, #6)
Min läsning går bra just nu tycker jag. På bilden finns de böcker som jag har i min pågående läsnings hög, och jag hoppas flera av dem kommer att bli läste snart.

Jag har även hunnit se lite på både filmer och TV-serier som Love, Simon, Miss Marpel, The Chilling adventures of Sabrina, The Blacklist, Riverdale och American Horror story.  Förutom det har jag även sett en hel del på booktube och sen följt mycket om Corona-situationen på SVT.

Poddar har jag hunnit med på att lyssna förutom ljudböcker. 
Nordengren & Epstein, The chilling podcast of Sabrina, The blacklist podcast, Blacklist exposed, This american horror story podcast och The american horror story after show podcast.

27/4
70 sidor ur Tid för vila av Johann S Lee
98 sidor ur Dödssynden av Maria Grund

28/4
108 sidor ur Tid för vila
90 sidor ur Dödssynden (utläst)
142 sidor ur Birdbox av Josh Malerman

29/4
59 sidor ur Tid för vila
120 sidor ur Birdbox (utläst)

30/4
67 sidor ur Tid för vila (utläst)
212 sidor Souless vol 3 av Gail Garrigher (utläst)

1/5 
69 sidor ur The Hungergames av Suzanne Collins
30 sidor ur De två tornen av J R R Tolkien 
25 sidor ur The odd women av George Gissing
3 sidor ur Tid för vila. En bok om utmattningssyndrom av Emma Holmberg

2/5
81 sidor ur The Hungergames
84 sidor ur De två tronen
36 sidor ur Indonesien berättar Tusen gevärskulor och tusen fjärilar

3/5
63 sidor ur The Hungergames
52 sidor ur The odd women 
6 sidor ur Indonesien berättar

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1415
utlästa böcker 4


Sammanlagt i maj 
lästa sidor 449
utlästa böcker 0

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 24011
utlästa böcker 66

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar