söndag 30 december 2018

Min bokresa #19 läsplaner som nyårslöften

Jag har väl aldrig varit den där som har sagt mig ha nyårslöften, men sen några år tillbaka efter jag har skaffat denna blogg, så har jag haft lite olika bokläsningslöften. Sen har jag inte lyckats slutföra så många av dem, visst har jag inte gjort så mycket mera åt att jag har misslyckats än ryckt på axlarna åt det.
Jag och mina högflygande läsplaner.
Skulle vara riktigt kul att höra om vad ni själva tänker och gör angående 2019. (Tyvärr kommer nog inte detta inlägg innehålla några specifika mål från min sida, utan det kommer nog i ett eget inlägg snart).

Jag länkar här till mina tidigare inlägg om läsmål/läsplaner/läslöften jag har skrivit om på bloggen plus hur det gått för mig.

Vad tycker och tänker ni om detta ämnet, skriv gärna en kommentar eller länka i kommentarerna om ni skriver ett inlägg på er blogg eller annanstans.

Tidigare bokreseor

#1 - introduktion
#2 - deckare/thrillers
#3 - Wahlströms barn- och ungdomsböcker
#4 - ljudböcker
#5 - science fiction
#6 - Årets bok 2018
#7- bibliotek
#8 - klassiker
#9-bokgenrer
# 10 -ålderskategorier
#11 - viktorianska klassiker
#12 - non fiction-sakprosa
#13 - faktaböcker
# 14 - andra världskriget
#15-  biografier/memoarer 
# 16 - sanna brottmål
#17 - gemenskap läsare emellan
#18 - böcker med jultema

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också vara dålig på att klara mina utmaningar, så jag tror jag kommer ta i väldigt försiktigt nästa år.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om att planera och göra upp planer, men är sämre på att genomföra dem. https://ewelinasbokblogg.blogspot.com/2018/12/min-bokresa-19-lasplaner-som-nyarsloften.html

    SvaraRadera