fredag 21 april 2017

Pågående läsning # 54 + A Book In A Jar + cosyreadingnight

Varför kan jag inte läsa ut en bok innan jag påbörjar en ny??? Fast jag vet två orsaker på frågan varför, jag vill läsa alla böcker på en gång, och för att en del är biblioteksböcker och behöver snart lämnas tillbaka till biblioteket. Nu har jag 2 olästa och 2 stycken påbörjade biblioteksböcker och de ska lämnas på onsdag, får se vad jag hinner med.
Vad det ser ut så får nog Sågverksungen vänta lite, för a darker shade of magic läser jag för jag är med i en läsgrupp på Goodreads A Book In A Jar som boktubern Book Roast har startat se hennes video här.


Tänkte även vara med på Spring Cosy Reading Night nu på söndag som en annan booktuber håller i Lauren and the Books, det pågår Brittisk sommar tid mellan 19 - 21. Hennes video kan du även se här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar