måndag 3 april 2017

The Walking dead av Robert Kirkman etc vol 13-16

 Denna serie fortsätter jag att läsa och även tittar på TV -serien och det är det som fascinerar mig är att bägge är så intressanta att följa och inte bryr jag mig om Zombierna alls utan de är de levande karaktärerna som gör den här serien så bra. Bara vill fortsätta att få reda på vad som ska hända med dem.

Det som skiljer TV -serien och de grafiska volymerna åt är mera vilken karaktär det sker med för handlingen följs de åt med, utan det som skiljer är att det kanske inte är samma karaktär som råkar ut för händelsen. Och någon enstaka karaktär saknas antingen eller i TV-serien eller volymerna.

Nu ska jag försöka fortsätta att följa både TV serien och den grafiska volymerna. För jag vill veta vad som händer med alla karaktärer jag nu har lärt mig älska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar