lördag 15 september 2018

Pågående läsning #124 plus vad jag har lyssnat och sett på

Under veckan har jag läst en hel del, hela Winter av Marissa Meyer en bok på över 800 sidor plus två böcker, ett serie album, en ljudkortroman och nästan en till ljudbok (Radiance). Och det beror på att jag är med i Tome Infinity and Beyond readathonen. Jag har besökt Neptunus, Mars, Jupiter och Uranus, och fler planeter kommer jag hinna med att utforska innan fredag.
Så egentligen ser min pågående böcker hög likadan ut även denna vecka. Och Främlingen på Wildfell hall kommer jag inte att läsa förrän nästa månad då det är dags för Victober. Och boken med den långa titeln kommer att bli en bok som jag kommer att ha med i högen resten av året, för det är en bok som jag och mina vänner diskuterar när vi träffas varannan torsdag.

Har som sagt lyssnar på en del ljudböcker i veckan, men Robin Hobb boken har fått vila lite pga just readathonen. Och likaså med poddar. Men det får jag ta tag i nästa vecka.

Jag har bara tittat på booktube i veckan, även om jag hade velat titta på något TV-serie avsnitt men det har inte blivit av, så de får också vänta lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar