lördag 1 september 2018

Pågående läsning #122 + vad jag sett och hört på


Denna vecka har ändå läsningen flutit på bra, fast jag inte har tyckt det, tre böcker har blivit avlutade, från den där högen med pågående läsning.men jag kan inte förstå vad det var med Ready Player One, den tog sådan tid att läsa, det var en sådan där bok som jag nästan tyckte var för lång, 'men egentligen var den inte det, för jag gillade den ändå ( fick 3,5 av 5 i betyg av mig).
Däremot har jag inte lyssnat på ljudboken jag har på gång Mad Ship av Robin Hobb, den är ju så lång nästan 34 timmar, så egentligen borde jag lyssna på den så den tar slut.

Lyssnat på har jag däremot ett par avsnitt av podden Undisclosed.
Och bara sett på booktube har jag gjort i veckan, inga TV-serier eller filmer har det blivit och inte ens Idol som började förra veckan har jag sett på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar