lördag 22 september 2018

Pågående läsning # 125 plus vad jag lyssnat och sett på

I denna vecka fick jag lite stagnering i min läsning, och mycket berodde på att jag påbörjade att titta på Idol, som jag inte har gjort även om det har sänts i fyra veckor, så det blev bara Idol dagarna igenom i dagarna tre, tror jag. Sen har jag ju tittat på Idol även på TVn som igår när det var Kvalfinal. Tittar på det och läser under reklamen. 

Så min hög med böcker jag håller på att läsa har ökat lite under veckan för jag har påbörjat böcker men inte avslutat någon. 

Förhoppningsvis ska väl detta ändra sig under veckan som kommer, om jag inte fastnar i något annat att titta eller lyssna på.

I veckan har jag mest lyssnat på musik, men någon poddavsnitt lyckades jag med att lyssna på. Som nya säsongen av Mordpodden om Yaramordet och Superältarna med Jenny Jägerfeldt och Johanna Thydell.

Tittade även lite på Booktube, och sen såg jag även på klippet nedanför, om en av mina favorit TV-serier. Buffy. 


1 kommentar:

  1. Inte så mycket läsning här heller, men hoppas få till det lite bättre nästa vecka

    SvaraRadera