onsdag 24 juli 2019

Nattstjärna (De odödliga #5) av Alyson Noel

bokomslag NattstjärnaOBS! Detta är bok fem i en serie om ni inte vill bli spoilade läs inte beskrivningen om boken.
Jag har läst boken på svenska men hittar ingen svensk beskrivning av vad boken handlar om så det får bli den engelska.
Haven still blames Ever for the death of her boyfriend Roman, no matter how hard Ever’s tried to convince her it was an accident. Now she’s determined to take Ever down…and destroy Damen and Jude along the way. Her first step is to tear Ever and Damen apart—and she has just the ammunition to do it.

Hidden in one of Ever’s past lives is a terrible secret about Damen—a secret that illuminates new facts about her relationship with Jude, but that’s so dark and brutal it might be enough to drive her and Damen apart once and for all. As Ever faces her greatest fears about the guy she wants to spend eternity with, she’s thrust into a deadly clash with Haven that could destroy them all.

Now it’ll take everything she’s got—and bring out powers she never knew she had—to face down her most formidable enemy. But in order to win, she must first ask herself: is her own survival worth dooming Haven to an eternity of darkness in the Shadowland? And will learning the truth about Damen’s past hold the key to their future?
 
Bokbeskrivning hämtad från Goodreads.

Det går lite trögt i början av att läsa denna bok, vet inte vad det är som gör att jag inte fastnar i handlingen förrän efter halva boken, för det har gått fortare att fastna i seriens övriga delar. Men när jag har läst halva boken är jag fast i handlingen och kan knappt lägga den i från mig innan jag har läst ut den.
Även om jag redan har läst flera delar i denna serie så kan den ännu överraska mig och får mig att vilja få reda på hur det ska gå för Ever (och Damien).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar