lördag 20 juli 2019

Pågående läsning # 170 plus vad jag sett och hört på

Det har gått lite trögt med läsningen denna vecka, men igår lyckades jag tillslut läsa ut Crooked kingdom av Leigh Bardugo, som skulle lämnas tillbaka till biblioteket i onsdags.

Jag har även sett på TV-serier, The Stanger Things, Orphan Black, Ounce upon a time och Star Trek - The Original series, förutom några Booktube videos.

Så har jag även lyssnat på en del poddar under veckan som You´re never going to read this, Mission Log - A Rdodenberry Star Trek Podcast, Secrets of Star Trek, The Tricoder Transmission - a Star Trek Podcast,Ceti Alpha 3 -a Star Trek podcast, Women at Warp - A Roddenberry Star Trek podcast,  Potterless, Spoil Me (om The Thing), Clone Club - An Orphan Black podcast, The Orphan Black Podcast, The Stranger Things podcast och Sabrina the teenage watch.

När jag skrev detta förstår jag varför jag har haft svårt att hinna läsa för vad många podcast jag har lyssnat på, men jag brukar lyssna när jag gör annat, som ute och går, lagar mat, något annat hushållsarbete, innan jag somnar på kvällen, så egentligen har det inte tagit någon tid från läsningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar