lördag 27 juli 2019

Pågående läsning #171 plus vad jag sett och hört på

Veckans läsning har flytit på och jag gillar vad jag läser, dock har jag inte hunnit läsa så mycket ur The Grand man men det beror på att i lördags var jag ner till biblioteket och lånade tre böcker jag bara fick 14dagars lån på för det är nya böcker med stort tryck på plus Harem som var ett fjärrlån, så det ligger i att läsa dem just nu, men som tur är har jag redan hunnit läsa ut en och både Harem och Pärlsystern är underhållande.

Jag har även sett på en del booktubeklipp förutom lite tv-serier; Stranger things, Orphan Black, Ounce upon a time och Star Trek- the original series.

Lyssnat på poddar om dessa tv-serier har jag gjort med: The Stranger things podcast, Clone Club; an Orphan black podcast, The Orphan Black podcast, Onceable, Storybrooke herald: an Ounce upon a time podcast, The Once podcast, The Tricoder Transmission: a Star Trek podcast och Mission Log : A Roddenberyy Star Trek Podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar