lördag 11 februari 2017

Bokbloggarjerkan 10-13 februari

Annikas veckas bokbloggarjerka lyder så här denna gång;

Vilka bokliga saker (förutom böcker) kan du inte leva utan?

Jag är inte den som samlar på något nämnvärt i bokliga saker, men bokmärken är ju något som jag inte skulle vilja vara utan, men jag varken köper dem i överdriven mängd eller har några dyrare som jag håller högre än andra, kan vara så enkelt som ett vackert vykort eller något annat dylikt som jag använder mig av.

Fast det inte är en sak, men jag skulle ändå vilja nämna att se eller lyssna på dem som talar om böcker är något jag gillar som tex Babbel, Lundströms bokradio, En förbannad podd och Machete bokpodd är de som gäller nu.

4 kommentarer:

  1. Nej, jag har inte heller så många bokliga saker. Bokmärken var ju smart, dem tänkte jag inte på alls!

    SvaraRadera
  2. det mesta fungerar som bokmärken, men jag brukar ändå köpa på mig ett och annat

    SvaraRadera
  3. Jag samlar lite på bokmärken, de är perfekta semestersouvenirer. De tar ingen plats och de väger nästan inget :)

    SvaraRadera
  4. Det är ändå böckerna som är bäst.

    SvaraRadera