lördag 4 februari 2017

Helgfrågan v 5


Då var det dags att svara på helgens helgfråga som Mias Bokhörna har skapat och den lyder så här denna vecka;

Hur ser din skäms-bokhög ut?

Skäms verkligen inte för alla böcker jag har som jag vill läsa utan mera att jag känner lite stress att jag inte kan läsa alla på en gång, och precis som andra skriver så skäms jag lite över att inte har hunnit läsa alla recensions exemplar jag har fått i höst/vintras, men har varit i en lässvacka, så de har blivit liggande, men jag försöker få dem lästa så fort det går.
Men jag har två böcker som ligger här hemma som jag har lånat av min svägerska för över ett år sen, känner lite att jag skäms över att inte har läst dem än ...



Och nu blir det dags för Melodifestivalen... ;)

5 kommentarer:

  1. Jag lånar nästan aldrig böcker just av den anledningen.

    SvaraRadera
  2. Ja, så blev min skäms-hög också. Böcker jag lånat...

    SvaraRadera
  3. Så kan jag med känna, en viss stress över att jag inte hinner läsa allt jag vill läsa. Av dina böcker som du visar kan jag varmt rekommendera Ru, otroligt vacker bok.

    SvaraRadera
  4. Kan också känna mig stressad över att tiden inte räcker till att läsa allt det som jag skulle vilja läsa :)

    SvaraRadera
  5. rec.ex som bara dyker upp i lådan får jag dåligt samvete över eftersom jag inte är så sugen på att läsa dessa men borde när jag fått dem.

    SvaraRadera