onsdag 21 februari 2018

#middlegrademarch

Detta året hade jag som mål att försöka läsa de böcker som jag själv äger, för att jag lånar så mycket på biblioteket så att jag inte hinner med dem där som samlar damm här hemma. Och när jag då såg att Booktubern Life Between words (tillsammans med Booktubern BooksAndJams) under mars månad kommer att ha middle grade march, där man under hela månaden ska försöka läsa så många middle grade böcker man hinner så tänkte jag vad kul det vill jag gärna vara med på. Gick igenom alla olästa böcker och fick fram en gedigen hög med sådana böcker. Se bild. Jag kommer definitivt inte klara läsa alla dem, men jag kommer säkert kunna få läst en stor del av de där dammiga böckerna som jag gärna vill läsa.

Jag lägger in deras videor här nedan om det är någon som vill kolla upp vad de säger.




2 kommentarer:

  1. Lögnernas träd tror jag är jättebra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas på det, Hardinges Gökungen var bra som jag läste för bara några dagar sen. Hoppas på en hel del andra av dessa böcker med, att de ska vara bra och bli lästa i mars.

      Radera