lördag 17 februari 2018

Pågående läsning #94 (plus vad jag läst och hört på )


Veckans läsning har flutit på men inte riktigt så bra som jag hade hoppats, hade velat  läsa ut flera innan readathonens jag tänkt vara med i, med start i dag, thrillerathon  och på måndag, timehopathon, började. Här finns en länk till vad jag ska läsa, så de flesta av dessa böcker får vänta en vecka innan jag kan försöka läsa ut dem. Men hoppas på att det sker snarast. 

Annars har jag under veckan sett på en hel del booktubeklipp och lyssnat på podden Superältarna. Plus något avsnitt av Reading Women ( en blogg som behandlar mest litteratur av men även om kvinnor), och det passar ju bra när jag är med i Femmeuary denna månad, om det kan ni se i inlägget här.

3 kommentarer:

  1. Reading Women blir jag nyfiken på!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Sandgrav vill jag läsa :) Såg nu att den finns på bokrean :)

    SvaraRadera