lördag 2 juni 2018

Pågående läsning #109

Denna vecka har jag fastnat på Netflix och "bingewatch"  Riverdale säsong 2, och något avsnitt av TeenWolf  och iZombie. Sen även sett något avsnitt av dokumentärserien om The Murder of Laci Petersen.
Så det har inte blivit läst så mycket som jag borde/ville, och inte så mycket tittat på booktube.

Lite poddar har jag lyssnat på, pga jag gör det när jag ska sova. så denna vecka har det blivit Hanging, som handlar om att en 10-åring hittas hängandes i en lada.
Sen pga jag sett på Riverdale letade jag även upp poddar som diskuterar TV- serien och lyssnat på några av dem. Cry me a Riverdale, Stay Outta Riverdale och XOXO Riverdale.

Bilden visar böcker jag läser ( de där stackarna som jag hållit på med i flera månader), men även några nya för veckan. Vaggvisa och Mischling är det lite bråttom med ska tillbaka till biblioteket den 5e för de är reserverade av andra och går inte att låna om.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Då får jag nog se till att läsa den, tyvärr hinner jag inte med det denna gång innan jag lämnar tillbaka den till biblioteket, men ska recensera den igen när jag har lämnat den tänkte jag.

      Radera