lördag 9 juni 2018

Pågående läsning #110 Plus vad jag sett och hört på.

Om jag inte läst tillsammans med Evelina denna vecka vet  jag inte om jag hade läst så mycket som  jag gjort denna vecka, för jag är nog i en lässvacka. På grund av det här jag inte lyckats läsa ut de där böckerna som jag skulle behövt läsa som jag har hållit på med länge. Dock har jag börjat på en del böcker som jag har som ska lämnas tillbaka till biblioteket i nästa vecka (Men jag tror att det kommer att gå dåligt att hinna läsa ut dem tyvärr).

Något som har tagit en hel del tid från läsandet är TV-serietittande, har tittat på Riverdale och iZombie. Sen har jag tittat en del på Booktubeklipp igen.
Sen lite podcastlyssnade har det blivit, har lyssnat på Hanging, och en hel del Riverdale inspirerade. (The Riverdale Register ;A RIVERDALE RECAP, XOXO Riverdale, Cry Me A Riverdale, Riverdale -Recap Rewind, Riverdale After Dark och Stay Outta Riverdale).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar