lördag 4 augusti 2018

Pågående läsning #118 plus vad jag sett och hört på

Dessa böcker blir ju aldrig utlästa, de är ju samma vecka efter vecka. Och det beror helt enkelt på att andra böcker kommer emellan, mest är det de biblioteksböcker som måste lämnas tillbaka till biblioteket. Har tänk att denna månad ska jag försöka läsa ut flera av de som finns på bilden här som jag har hållit på med att läsa i flera månaders tid. Håll tummarna för mig.
Tyvärr finns det ju andra böcker som pockar på, andra biblioteksböcker och en hel del recensionsexemplar jag vill läsa. Förutom mina egna.

Denna vecka har jag inte lyssnat så mycket på poddar heller utan det har bara blivit några avsnitt av No thank we´re booked och något avsnitt av Mordpodden.

Förutom veckans avsnitt av Morden i Midsomer har jag inte sett på någon TV-serie eller film heller. Utan där är det Booktubeklipp som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar