onsdag 11 mars 2020

Atremis Fowl - serieberättelsen av Eoin Colfer & Donkin Andrew


Artemis Fowl: The Graphic Novel (Artemis Fowl: The Graphic Novels, #1)In 2001, audiences first met and fell in love with a twelve-year-old criminal mastermind named Artemis Fowl. Since then, the series has sold over seven million copies in the United States alone. Now, this phenomenally successful series is being translated into a graphic novel format. Eoin Colfer has teamed up with established comic writer Andrew Donkin to adapt the text. For the first time, rabid fans will be able to see what Foaly's tin hat looks like; discover just how "Beet" Root got his name; and of course, follow their favorite criminal mastermind as he plots and connives in action-packed, full-color panels.
Bokomslag och beskrivning hämtad från Goodreads.
Även om boken är översatt hittade jag inte en svensk beskrivning av vad den handlade om så jag behöll den engelska varianten.

Läste boken högt för mina barn för ett antal år sen, och blev lite intresserad när jag hittade den som serieberättelse på biblioteket så jag lånade den och läste. Den följer första delen första halva bra och det är verkligen mysiga teckningar rakt igenom.
Är även intresserad av att läsa fler delar ur serien som jag inte har gjort speciellt då det finns en film som utkommer i maj 2020, som jag också vill se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar