måndag 16 mars 2020

Vad jag sett, läst och hört på vecka 12 /2020

Böckerna på bilden är de böcker jag kommer att försöka läsa ut den veckan som kommer, har även lyckats läsa en hel del böcker denna vecka så jag känner mig riktigt nöjd med mina deltagande i readathonens jag är med i som Middel grade march och FemmeFanTale som avslutades igår.

Har även lyckats se en hel del på TV-serier och återkommande presskonferenser osv om Corona.
Som nöje har jag sett, Orphan Black, 13 reason why, Riverdale och en hel del booktubeklipp.

Har även lyssnat på en del poddar om tv serier, som Orphan Black Podcast, Riverdale after dark, Riverdale register, Riverdal recap//rewind och Mission log : A Roddenberry Star Trek podcast.

9/3
64 sidor ur The Wishing spell av Chris Colfer
75 sidor The Book of Boy av Cathrinne Gilbert Murdock

10/3
54 sidor ur The Wishing spell
100 sidor ur Fallna änglars stad av Cassandra Clare
49 sidor ur The girl hwo drank the moon av Kelly Barnhill

11/3
282 sidor ur Fallna änglars stad (utläst)

12/3
64 sidor ur The Wishing spell

13/3
120 sidor ur The girl hwo drank the moon

14/3
56 sidor ur The Wishing spell (utläst)
242 sidor ur Soulless vol 2, manga av Gail Carrigher & REM (utläst)
30 sidor ur Carry on av Rainbow Rowell

15/3
217 sidor ur The girl hwo drank the moon (utläst)
438 sidor ur Carry on


Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1791
utlästa böcker 4

Sammanlagt i mars
lästa sidor 3682
utlästa böcker 10

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammnalagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 12008
utlästa böcker 31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar