lördag 21 mars 2020

Souless (The Parsaole Protectorate manga #2) av Gail Carrigher


Soulless: The Manga, Vol. 2 (The Parasol Protectorate Manga, #2)Settling into her new life as the Lady Woolsey, Alexia finds her days quite challenging. Whether it is a regiment of supernatural soldiers camped out on her front lawn or the demands of being the Queen’s “muhjah,” there never seems to be a want of new hurdles to overcome. But when stories of supernaturals rendered normal by some unknown force begin cropping up, Alexia has a rather serious mystery on her hands. Can she root out the cause of this phenomenon, which smacks of some larger plot at work?
Bokomslag och beskrivning hämtad från Goodreads.

Jag läser manga varianten av Gail Carrighers The Parasole Protectorate, för jag har för flera år sen läst de vanliga böckerna, de tre ur den serien som blev översättna till svenska, och har nu tänkt läsa de tre återstående delarna på engelska men behöver först påminna mig så här om vad som hände i de tre första delarna.
Jag minns samtidigt som jag läser, och det är en trevlig återbekantskap med Alexia och de andra och jag gillar verkligen både vad jag ser och läser. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar