måndag 9 mars 2020

Vad jag läst, sett och hört på vecka 10 / 2020

Läsningen denna vecka har gått bra, och jag har hållit mig till ungefär den läsning jag hade tänkt, enligt de readathon jag deltager i under mars månad. Middle grade march och från och med i går FemmeFanTale. Så nu hoppas jag läsningen kommer att fortsätta så, enligt de läsplaner som finns under länkarna till readathonerna.
Jag har även sett på lite TV-serier i veckan som Orphan Black, 13 reason why, Riverdale och Star Trek - the original series.

Poddarna jag har lyssnat på är The Orphan Black podcast, The 100 podcast, The Tricoder transmission - a Star Trek podcast och Mission log - a Roddenberry Star trek podcast.

Nu går jag in på att för dag för dag redogöra för vad jag har läst under veckan:

2/3
61 sidor ur Djungelbarn av Sabine Kuegler
98 sidor ur Poppy Pym & smugglarens hemlighet av Laura Wood

3/3
54 sidor ur Djungelbarn
128 sidor ur Artemis Fowl - serieberättelsen av Eoin Colfer &Andrew Dawlin (utlässt)

4/3 
45 sidor ur Djungelbarn
397 sidor ur Vem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp (utläst)

5/3
57 sidor ur Djungelbarn (utläst)
56 sidor ur The Other Pepole av C J Tudor

6/3
61 sidor urThe Wishing spell av Chris Colfer 
249 sidor ur The Other Pepole (utläst)

7/3
63 sidor ur The Wishing spell
97 sidor ur Ringens brödraskap av J R R Tolkien
169 sidor ur Poppy Pym & smugglarens hemlighet (utläst)

8/3
69 sidor ur The Wishing spell
70 sidor ur Fallna änglars stad av Cassandra Clare

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1674
utlästa böcker 5

Sammanlagt i mars
lästa sidor 1891
utlästa böcker 6

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammnalagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 10217
utlästa böcker 27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar