måndag 2 mars 2020

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 9 / 2020

Har ju på lördagar haft ett stående inlägg som handlat om min Pågående läsning, men kände att jag från och med nu ska skriva ihop det i ett sådant här inlägg istället.

Bilden på var som finns i den där högen som jag håller på att läsa kommer jag ha med, men skriver i dessa inlägg från och med nu en läsrapport av vad jag läst dag för dag, vecka för vecka och månad för månad.

Kommer även att skriva med vad jag sett och hört på under veckan.
Och förra veckan såg jag ett avsnitt av varje av följande TV-serie; Orphan Black, 13 reason why och Riverdale. För utom dem har jag sett en hel del booktubeklipp.

Lyssnat på har det varit poddar som gällt, och mest om TV-serierna jag har sett på,  The Orphan Black podcast, Riverdale after dark, Riverdale register, Riverdale recap/rewind, Swiming in Sweetwater river - A deep dive into Riverdale, The 100 podcast och The Walking dead cast. Sen lyssnade jag även på avsnitt av Mordpodden, Spoil me (om the Fifth season), Snedtänkt (om Skilda världar) och Witch please (om Harry Potter i alla former).
24/2
30 sidor ur Ringarnas brödraskap av J R R Tolkien
25 sidor ur Månstenen av Wilkie Collins

26/2
81 sidor ur Ringarnas brödraskap 
96 sidor ur Månstenen

27/2
67 sidor ur Månstenen (utläst)
28 sidor ur En hemlig plats av Tana French

28/2
229 sidor ur En hemlig plats

29/2
167 sidor ur En hemlig plats (utläst)
81 sidor ur The Other pepole av C J Tudor

1/3
58 sidor ur Djungelbarn av Sabine Kugeler
128 sidor ur Quidditch genom tiderna av J K Rowling (utläst)
31 sidor ur Poppy Pym & smugglarens hemlighet av Laura Wood
Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1021
utlästa böcker 3


Sammanlagt i mars
lästa sidor 217
utlästa böcker 1

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammnalagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 8543
utlästa böcker 22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar