måndag 5 april 2021

Vad jag läst, sett och hört på under vecka 13 / 2021

 

Tänkte börja min redovisning vad jag läste under förra veckan med det jag har läst under Påskläsutmaningen, gjorde redan igår ett inlägg om vad jag läst de tre första dagarna som var 880 sidor och 2 utlästa böcker, så här kommer även vad jag läste igår.

42 sidor ur Drakarnas dans av George R R Martin
102 sidor ur Kingdom of souls av Rena Barron
57 sidor ur Lockdown av Peter May

Så sammanlagt 
1081 sidor
2 utlästa böcker


Nu så tänkte jag att jag skriver som jag brukar i dessa veckorappoter.
Så som sagt min läsning går bra just nu är inne i en period jag läser mycket, sen har det väl blivit lite sämre någon dag hit eller dit speciellt nu när det är påskhelg.

Jag har förutom sett på booktube även sett på 2 avsnitt av Killing Eve, 2 avsnitt av Games of thrones och 1 avsnitt av Riverdale.

Har mest lyssnat på ljudböcker (17 timmar och 30 min)  men även lite poddar som Talk bookish to me, Evesdropping; A killing Eve podcast och Spilling Eve : A Killing Eve podcast.
Nu till vad jag läste dag för dag:

29/3
50 sidor ur Drakarnas dans av George R R Martin
50 sidor ur Shadowhunters and Downworlders red Cassandra Clare
36 sidor ur Sense and sensibility av Jane Austen
88 sidor ur One dark throne av Kendare Blake (utläst)
87 sidor ur Den yttersta stranden av Ursula LeGuinn
126 sidor ur Du visste aldrig att jag fanns av Maggie O`Farrell

30/3

57 sidor ur Drakarnas dans

63 sidor ur Sense and sensibility

149 sidor ur Du visste aldrig att jag fanns (utläst)

123 sidor ur Den yttersta stranden

31/3

67 sidor ur Drakarnas dans

165 sidor ur Shadowhunters and Downworlders (utlässt)

163 sidor ur Shadowhunters codex av Cassandra Clare & Joshua Lewis

19 sidor ur Sense and sensibility (utläst)

45 sidor ur Den yttersta stranden (utläst)

1/4

255 sidor ur Mörkret av Ragnar Jónasson (utläst)

50 sidor ur Kodnamn Villanelle av Luke Jennings

44 sidor  ur Grown av Tiffany D Jackson

61 sidor ur Drakarnas dans av George R R Martin


2/4

41 sidor ur Drakarnas dans

122 sidor ur  Grrown

60 sidor ur Årstider av Stephen King

29 sidor ur House of Leaves av Mark Z Danielewski


3/4

176 sidor ur Grown (utläst)

42 sidor ur Kingdom of souls av Rena Barron


4/4

42 sidor ur Drakarnas dans

102 sidor ur Kingdom av souls

57 sidor ur Lockdown av Peter May


 Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 2369

utlästa böcker 7


Sammanlagt läst i April 

antal sidor 1081

utlästa böcker 2


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 9909

utlästa böcker 30


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 22239

utlästa böcker 63

1 kommentar: