tisdag 6 november 2018

Deadly Class vol 1 Reagan Youth av Rick Remender, Wes Craig, Lee Loughridge, David Lapham

It’s 1987. Marcus Lopez hates school. His grades suck. The jocks are hassling his friends. He can’t focus in class. But the jocks are the children of Joseph Stalin’s top assassin, the teachers are members of an ancient league of assassins, the class he's failing is “Dismemberment 101,” and his crush has a double-digit body count. Welcome to the most brutal high school on earth, where the world’s top crime families send the next generation of assassins to be trained. Murder is an art. Killing is a craft. At Kings Dominion School for the Deadly Arts, the dagger in your back isn’t always metaphorical. 
Bokomslag och beskrivning hämtad från Goodreads.

Ett album jag blev tipsad av en booktuber som läser mycket grafiska album, och när jag läste den så är jag lite kluven till den. Det är en lite annorlunda bok, med en gömd skola för några ovanliga ungdomar som lär sig att bli lönnmördare. Mitt ibland vanliga skolproblem så blir det dödligt allvar.

Kanske inte något för den kräsmagade, det är lite blodiga bilder och våldsamheter. 

Vet inte om jag vill läsa vidare eller inte, tiden får utvisa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar