måndag 26 november 2018

Clockwork Prince av Cassandra Clare

In the magical underworld of Victorian London, Tessa Gray finds her heart drawn more and more to Jem, while her desire for Will, despite his dark moods, continues to unsettle her. But something is changing in Will. Could finding the Magister free Will from his secrets and give Tessa the answers about who she is and what she was born to do?
Beskrivning och bokslag hämtad från Adlibris

Denna var bättre än första delen, Clockwork Angel, men den ger mig bara lite underhållande läsning, men jag tänker inte sluta läsa Cassandra Clare ännu, för hennes böcker ger mig i alla fall lite verklighetsflykt när jag behöver det.

Och på tal om den här serien så vill jag se vad som händer med Tessa och om hon får reda på sin historia någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar