lördag 15 december 2018

Pågående läsning #139 plus vad jag sett och hört på i veckan.

Välkommen att se på min hög med pågående läsning som är samma veckorna igenom, jag läser ju bara annat än som ligger i högen, eller nja det är inte helt sant för jag försöker få läst lite här och där i dessa böcker så jag kan bocka av dem innan året är slut.

Vad som har stört läsningen mycket denna vecka är Musikhjälpen, även om jag ibland har kunnat läsa medans jag har haft det på i bakgrunden.

Förutom Musikhjälpen har jag bara sett på lite booktube denna vecka, men några avsnitt av några TV-serier har jag även hunnit med tillsammans med Evelina. Stranger things, Sthlm rekviem, Riverdale och The Chilling Adventues of Sabrina.

Sen som vanligt har det blivit lite poddlyssnande förutom Musikhjälpen och musik (julmusik till viss del), Swimming in Sweatwater. The Binging Adventures of Sabrina, Stranger Things Talk, The Stranger Things Podcast, Meta Station, a The 100s podcasy, Riverdames och Riverdale After Dark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar