lördag 1 december 2018

Pågående läsning #137 plus vad jag hört och sett på

Min bild på den här pågående läsnings högen ändras nästan aldrig. Jag har läst ut ett par i böcker i denna vecka som inte låg i högen förra veckan. Så de bara blir liggande där och aldrig lästa, men förhoppningsvis nu när det är december ska jag få läst ut dem så jag kan börja på ny kula i januari. Har höga förhoppningar men vem vet hur det kommer att gå. Krasst sett så dåligt.....eller.....

När jag inte har läst har jag sett på filmen The Ghonnies (från 1984), och TV-serierna Sthlm rekviem, The Backlist, Star Trek original serien, Riverdale och The Chilling Adventures of Sabrina.
Har även sett på en del på booktube.

Har även lyssnat på poddar denna vecka; Undisclosed, Mordpodden, Swimmin in Sweatwater, A deep dive into Riverdale, Riverdale After Dark, Riverdale, Recap Rewind Podcast, Riverdames ( a Riverdale Podcast) och The Binging Adventures of Sabrina.

Som tidigare veckor i november har jag skrivit när vad jag har läst under veckan, så här kommer det även denna vecka:

24/11 40 sidor ur A Court of Wings and Ruins (ACOWAR) av Sarah J Maas
25/11 42 sidor ur ACOWAR
           137 sidor ur George av Alex Gino (utläst)
26/11  40 sidor ur ACOWAR
            41 sidor ur Banbrytande Badass Brudar  (BBB) av Mackenzie Lee
27/11  36 sidor ur ACOWAR
           42 sidor ur BBB
28/11 33 sidor ur ACOWAR
            175 sidor ur BBB (utläst)
29/11 27 sidor ur ACOWAR (utläst)
          42 sidor ur Jag skulle gilla dig mer om du var mer lik mig av John Ortberg
30/11 61 sidor ur Jag är, jag är, jag är - ett hjärtslag från döden av Maggie O´Farell

Sammanlagt läst under denna vecka;
Antal sidor 716 sidor
Antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under November månad:
Antal sidor 3465 st
Antal utlästa böcker 10 st varav 4 st non fiction

Om ni är intresserad att se mer i detalj jag har läst föregående veckor i November så kan ni läsa det här och här och här och här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar