lördag 22 december 2018

Pågående läsning #140 plus vad jag sett och hört på

I veckan har det gått lite trögt med läsningen, men egentligen inte dåligt. Tyvärr går det ju lite dåligt med de där böckerna som jag har hållit på att läsa i länge (både i veckor och i månader ) utan jag har mera läst böcker som har passat in på de readathons jag medverkar i nu. Se inlägget här
Här finns en bild på de böcker jag håller på att läsa.

Och när jag inte har läst har jag tittat på lite från Musikhjälpen sådant jag inte hann se när det pågick förra veckan, plus booktubevidoes och annat från Youtube.
TV-serien som jag har sett i veckan är The Chilling adventures of Sabrina, jag och Evelina som ser på den tillsammans ville se klart den innan jul, pga sista avsnittet är ett julavsnitt.
Såg även ett avsnitt av Grimm.

Sen har jag lyssnat en del på musik i veckan men det har även blivit lite poddar såsom Swiminng in Sweatwateter, The Binging Adventures of Sabrina, Riverdale After Dark, Cry me a Riverdale, Riverdale Register och XOXO Riverdale.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar