onsdag 17 oktober 2018

Läsrapport #17 - Victober

Böcker jag tänkte läsa i veckan.
Ni kan läsa mer i inlägget här.
Jag har planerat min läsning för hela oktober här för de är en del readathon jag ville vara med i denna månad. Sen blir inte läsningen som jag har tänkt alla gånger.

Idag blev ändå mer läst än igår även om det inte blev mer än 99 sidor utslaget på 3 böcker.

Först läste jag två kapitel i Victobers readalong läsning Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell.

Sen fortsatte jag med Victober läsning Främlingen på Wildfell Hall, den är bra den med men den går sakta att läsa.

Till sist började jag även rec ex Varför jag inte längre pratar med vita om ras av Reni Eddo-Lodge.

Sammanlagt läst i Oktober

Antal sidor 2582
Antal böcker 5 st

Övriga läsrapporter  #1// #2 // #3 // #4 // #5 // #6 // #7 // #8 // #9 // 
#10// #11 // #12 // #13 // #14 // #15 // #16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar