torsdag 18 oktober 2018

Läsrapport för Oktober #18 - Victober

När jag nu under Oktober månad har en planering med många olika readathons jag vill medverka i, så har jag även böcker jag vill läsa denna vecka ( se bild) och jag fortsätter att dokumentera vad jag läser dag för dag.

Först ut var Victobers readalong bok Hustru och döttrar av Elizbeth Gaskell, där jag läste två kapitel.

Två kapitel läste jag även ur John Ortbergs bok Jag skulle gilla dig mer om du var mer som jag.

Ur bägge dessa böcker blev det 20 sidor var.

Däremot blev det lite mer läst ur Sista riket av Brandon Sanderson med 60 sidor. Det är en bok jag läser tillsammans med Evelina.



Sammanlagt läst i Oktober

Antal sidor 2683
Antal böcker 5 st

Övriga läsrapporter  #1// #2 // #3 // #4 // #5 // #6 // #7 // #8 // #9 // 
#10// #11 // #12 // #13 // #14 // #15 //#16 // # 17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar